Gezocht Leerlingbegeleider

Vanwege het vertrek van een collega en uitbreiding van het zorgteam zijn we op zoek naar een enthousiaste leerlingbegeleider. Je bent werkzaam in het zorgteam van HNL dat bestaat uit acht personen; namelijk een zorgcoördinator, orthopedagoog, hbo-pedagoog, een RT’er en vier docenten die opgeleid zijn tot leerlingbegeleider. Als begeleider begeleid je leerlingen individueel op sociaal-emotioneel en/of gedragsmatig gebied. Je onderhoudt contact met de mentor, ouders en eventueel externe partijen om een zo goed mogelijke ondersteuning te bieden aan deze leerling. Je bent wekelijks in gesprek met de leerling om te monitoren hoe het gaat. Hierbij wordt gewerkt aan de doelen die worden vastgelegd in het ontwikkelingsperspectiefplan. Het is van belang dat je goed kunt structureren, duidelijk en doelgericht communiceert en bovendien een groot hart hebt voor leerlingen. Zie jij jezelf in deze functie? We zien je cv en motivatie graag tegemoet!

Vacaturetekst