Gezocht docent Duits

Wil je werken op Het Nieuwe Lyceum? Dan kom je op een school waar continue ontwikkeling van leerlingen en medewerkers centraal staat. Op Het Nieuwe Lyceum hebben de leerlingen de mogelijkheid om het vak Goethe Duits in de bovenbouw te volgen. Elke leerling krijgt de kans hun Goethe Zertifikat B1 en B2 te halen

In het schooljaar 2021-2022 is de school gestart met versterkt talenonderwijs in de brugklas en sindsdien volgen onze brugklasleerlingen ook het vak Duits.

De school zoekt versterking voor de sectie. Ben jij een enthousiaste docent Duits? Dan nodigen wij jou uit om te solliciteren. Je komt in een sectie bestaande uit vier gedreven Duits docenten. Je krijgt de beschikking over goede faciliteiten en ondersteuning van je vakcollega’s.

Vacaturetekst