MacBook Air 13 inch bestellen

voor gebruikers vanaf schooljaar 2023-2024

U kunt kiezen tussen:

• De MacBook Air bestellen en in één keer betalen bij Dustin, met naar keuze wel of geen servicepakket van Edurable.
  • De MacBook Air bestellen en gespreid betalen door middel van de EduPay-betalingsregeling van Edurable. Dit is altijd inclusief het servicepakket en beschermhoes.

Dustin, betalen in één keer.
U heeft hier alleen het leerlingnummer van uw zoon/dochter voor nodig (zie toegezonden brief d.d.12 juni 2023). Heeft u het leerlingnummer niet meer in bezit, neem dan alstublieft contact met onze administratie op via 030 – 2283060. Bij ‘betaling in één keer’ gaat u naar de HNL-webshop van Dustin.

Edurable, met een betalingsregeling gespreid betalen.
Edurable biedt u de EduPay-betalingsregeling aan. Voor de EduPay-betalingsregeling heeft u het leerlingnummer van de leerling nodig (zie toegezonden brief d.d.12 juni 2023). Heeft u het leerlingnummer niet meer in bezit, neem dan alstublieft contact met onze administratie op via 030 – 2283060.

Op de site van Edurable vindt u informatie over de voorwaarden voor het aanschaffen met een gespreide betaling. Kiest u voor een betalingsregeling dan neemt u de MacBook Air af inclusief een servicepakket, dat grote schades zoals vocht- of schermschades dekt, en inclusief een beschermhoes. Voor de bestelling van de MacBook Air in combinatie met de EduPay-betalingsregeling gaat u naar de HNL-website van Edurable.

Servicepakket.
Hoewel de kans op schade bij voorzichtig gebruik klein is, kan er natuurlijk weleens schade optreden. Vocht- en schermschades komen incidenteel voor, maar zijn wel kostbaar. U kunt daarom een servicepakket bij Edurable afsluiten. Dit servicepakket biedt een dekking tegen incidentele schades en reparaties met een beperkt eigen risico. Voor het bestellen van het servicepakket gaat u naar de HNL-website van Edurable. Hier treft u ook verdere informatie en de voorwaarden aan. Bij de bestelling heeft u het leerlingnummer van de leerling nodig (zie toegezonden brief d.d.12 juni 2023). Heeft u het leerlingnummer niet meer in bezit, neem dan alstublieft contact met onze administratie op via 030 – 2283060.

Als u geen servicepakket heeft afgesloten zullen wij bij schadegevallen kosteloos zorgen voor een schaderapportage, zodat de schade eventueel gemeld kan worden bij de eigen (inboedel/schade/aansprakelijkheids-) verzekering.