We zijn op zoek naar een enthousiaste conciërge (1,0 fte)

Wij zoeken naar iemand die oog heeft voor de leerlingen op het Lyceum, maar ook voor facilitaire zaken. Als conciërge ben je het aanspreekpunt voor leerlingen, docenten, ondersteunende medewerkers, ouders en alle andere personen die in en om het schoolgebouw komen. Je bent toegankelijk voor leerlingen en tijdens de pauzes draag je zorg voor een veilige schoolomgeving. Docenten faciliteer je bij ouderavonden, activiteitvoorbereiding of uitvoering; jij bent die helpende hand. Je anticipeert en toont initiatief op wat er nog gaat komen en bent flexibel waardoor je zonder moeite ad hoc zaken oplost.

Het betreft een tijdelijke vacature van 1,0 fte in schaal 5 met uitzicht op een vast dienstverband.

Vacaturetekst